LA FUNDACIÓ
Areas de treball
Fund. Arena i ACEC
Premi Terenci Moix

La Fundació Arena - Signatura de l'acord entre la Fundación Arena i l'Associacio Col·legial d'Escriptors de Catanuya

Foto: Carme Esteve - www.relatsfotografics.com - info@relatsfotografics.com

El passat dia 30 de novembre, a la seu de la Fundación Arena, es va signar l'acord entre la nostra Fundació i l'Associacio Col·legial d'Escriptors de Catanuya. A la foto veiem, d'esquerra a dreta, asseguts, Miquel de Palol, president de l'ACEC, Aladino Nespral, president de la Fundación Arena, y Pura Salceda, secretaria de l'ACEC; a darrere, drets, José Luis Espina, Maria Cinta Montagut i Lluis Maria Todó. Aquest acord preveu el finançament d'unes Jornades sobre Literatura Gai i Lèsbica, que se celebraran els dies 26 i 27 de gener de 2012, a l'Ateneu Barcelonès, seu de l'ACEC, sota la coordinació de l'escriptor i professor Alberto Mira, guanyador de la IIIª edició del Premi Terenci Moix, i que comptaran amb la presència, entre altres, dels escriptors Eduardo Mendicutti i Isabel Franc.

+Fotos de la signatura