PREMI FUNDACIÓN ARENA
(ant. Premi TERENCI MOIX)

Premi 2013
Premi 2012
Premi 2011
Premi 2010
Premi 2009
Premi 2008
Premi 2007
Premi 2006
Premi 2005

PREMI FUNDACIÓ ARENA DE NARRATIVA GLBTQ 2013
(anteriorment Premi Terenci Moix)

La Fundació Arena convoca anualment des del 2005 el Premi FUNDACION ARENA DE NARRATIVA GLBTQ (anteriorment Premi Terenci Moix) amb l’objectiu de contribuir, a través de la literatura, a divulgar la realitat de la comunitat gai y lèsbica i sensibilitzar la societat sobre la necessitat d’eradicar qualsevol forma de discriminació envers aquesta comunitat.

Situació actual del premi.

A l'entrega del IX Premi de narrativa LGTBQ FUNDACIÓ ARENA, s'anuncià un possible canvi en el tipus de patrocini de la FUNDACIÓ ARENA, pel que fa als temes literaris.
Es comentà la possiblitat d'inclinar-nos per temes relacionats amb l'assaig en lloc de la narrativa.

Finalment la decisió presa per la FUNDACIÓ és la de discontinuar aquest premi.
En el cas de variar la decisió abans indicada, es procedirà a efectuar el corresponent anunci.