PREMI FUNDACIÓN ARENA
(ant. Premi TERENCI MOIX)

Premi 2013
Premi 2012
Premi 2011
Premi 2010
Premi 2009
Premi 2008
Premi 2007
Premi 2006
Premi 2005

Premi Terenci Moix de narrativa gai i lèsbica - 2008

Raúl Portero, és el guanyador del IV Premio Terenci Moix de narrativa gai i lèsbica amb l'obra “La vida que soñamos” que convoca la Fundació Arena.

Guardonat amb 6000 € i la publicació de l'obra, de la qual s'encarregarà novament l'editorial Egales, aquest premi és el més ben dotat de tots els que premien la literatura gai i lèsbica a l'Estat espanyol.

La convocatòria, que cada any compta amb una participació més nombrosa, ha arribat aquest any a més de seixanta originals.

LA VIDA QUE SOÑAMOS
Sinopsi de la novel·la

“La vida que soñamos” comença quan Josep entra en coma després de ser operat d'una malaltia mortal. El seu company Carlos s'està a l'habitació de la clínica, recordant els anys que han passat junts.

Així, l'autor desenvolupa aquest argument seguint una arriscada aposta formal en què els diferents plans temporals de l'acció es barregen, teixint així un ric univers narratiu on els fets concrets que dibuixen la història –la seducció, el sexe, la vida en parella, la malaltia i la mort – adquireixen tota la seva significació.

Una novel·la moderna i directa que, gràcies a l'acurat ús de l'el·lipsi, obliga el lector a viatjar contínuament del passat al present per parlar-nos de la manera com podem afrontar el record de les persones que estimem.

BIOGRAFÍA

Raúl Portero va néixer a Barcelona el maig de 1982. És estudiant del cicle formatiu superior de Disseny i Gestió Editorial.

Va formar, juntament amb altres artistes audiovisuals, l'associació “Adictos” amb la qual ha estrenat diversos curtmetratges en format digital.

Crítica a "La vida que soñamos " a www.laaceradeenfrente.es