PREMI FUNDACIÓN ARENA
(ant. Premi TERENCI MOIX)

Premi 2013
Premi 2012
Premi 2011
Premi 2010
Premi 2009
Premi 2008
Premi 2007
Premi 2006
Premi 2005

Premi Terenci Moix de narrativa gai i lèsbica - 2005

El Jurat del  1er Premi Terenci Moix de Narrativa Gai i Lèsbica Fundació Arena va donar com a guanyadora l’obra "Catedrals amb Armaris" de Jaume Santandreu Sureda.

El sacerdot mallorquí Jaume Santandreu Sureda ha sigut el guanyador del primer Premi Terenci Moix de Literatura Gai i Lèsbica Fundació Arena amb “Catedrals amb armaris”. Com es pot dedir pel títol, l’obra tracta sobre l’homosexualitat dins de l’església. L’obra guanyadora és una novel·la que segons l’autor no hauria de ser polèmica, tot i que la seva condició de sacerdot pot fer preveure tot el contrari.

“Catedrals amb armaris” serà publicada el setembre per l’editorial Llibres de l’Índex en català, i per Ediciones la Tempestad en castellà.

El jurat va haver d’escollir un guanyador entre 62 obres originals i, donada la gran qualitat dels textos presentats, va decidir atorgar dues mencions especials a “Lorena mi amor” i “Londres para corazones despistados”.