Premi Terenci Moix
Beques 2006
Beques 2005

Beques Arts Visuals 2005 - 2ª Convocatòria

Jordi Fulla és el guanyador de la II Beca d’Arts Visuals de pintura amb l’obra “Seasons III”, i Óscar Fernández és el guanyador de la II Beca d’Arts Visuals de fotografia amb l’obra “Pedro sin dedos”

Beca d'Arts Visuals de pintura

Beca d'Arts Visuals de fotografia

obras seleccionades

Arts Visuals - Pintura

"Seasons III" per Jordi Fulla

Dedicat professionalment a l’art, la seva feina planteja una realitat fotogràfica que, en no ser-ho, pertany al món de las falsedats, dels dubtes. Els elements flotants, inquietants, reflecteixen la llum de tot allò que tenen al voltant.
L’obra guanyadora forma part d’aquesta sèrie de treballs plens de coherència, que des de l’abstracte aborden realitats com ara l’individualisme o la soledat.

Arts Visuals - Fotografia

"Pedro sin dedos" per Oscar Fernández

Oscar Fernández es dedica professionalment a la fotografia al seu estudio “OjoporOjo” des de fa sis anys. La imatge guanyadora forma part d’una sèrie dedicada a persones que viuen en la marginalitat i la pobresa.

El retrat és el seu camp de treball preferit, i disfruta mostrant gent diversa que per la seva professió o la seva manera de viure sigui interessant i no convencional.