LA FUNDACIÓ
Fund. Arena i ACEC
Premi Terenci Moix

La Fundació Arena

La Fundació Arena és una entitat privada sense ànim de lucre que té com a objectiu principal l’equiparació social de drets i oportunitats de la comunitat gai i lèsbica.

Creada el desembre de 2002, la Fundació Arena impulsa iniciatives i ofereix recursos als membres del col·lectiu LGBT i del seu entorn en àmbits com la cultura o l’acció social. En cadascun d’aquests terrenys promou activitats de divulgació i solidaritat.

En l’àmbit de l’acció social, la Fundació Arena finança des del 2004 una vivenda compartida per a gais seropositius amb escassos recursos econòmics, i té en projecte la creació d’una vivenda assistida per a la gent gran que forma part de la comunitat gai i lesbiana, o del seu entorn.

En l’àmbit cultural, convoca anualment des del 2005 el Premi Terenci Moix de Narrativa Gay i Lèsbica, el certamen més ben dotat de tots els que premien la tasca literària en l’àmbit LGTB a l’Estat espanyol.